امروز:

6 بهمن 1403 12:21 ق.ظ

اولین همایش ملی سواد رسانه ای و مدیریت فرهنگی - رسانه، ارتباطات، روزنامه نگاری، مطبوعات، تبلیغات، خبر

اهداف برگزاری

1- آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی پژوهشگران و جدیدترین روش و شیوه پژوهشی انجام یافته در مدیریت رسانه و مدیریت فرهنگی.

2- فراهم نمودن بستری مناسب جهت انتقال و ترویج دانش وتجربيات.

3- جلب توجه صاحب نظران و سیاستگزاران بخش های مرتبط به اهمیت رشته های مدیریت رسانه و مدیریت فرهنگی در جامعه.

4- تشویق و ترغیب محققان و کارشناسان و ایجاد فضایی مناسب جهت ارائه نتایج پژوهش ها.

5- ایجاد بستری مناسب جهت آشنایی، هم‌ اندیشی و تبادل اطلاعات بین دانشجویان، متخصصان و اساتید کشور با آخرین نوآوری‌ها و دستاوردها.

6- مهیا نمودن زمینه ای مناسب جهت بروز، رشد پی دی پی و استفاده بهینه و حداکثری از پتانسیل های موجود در میان اساتید، دانشجویان و فرهیختگان دانشگاهی.

7- توجه و دقت مردم و مسئولین عزیز به ضرورت انجام کارهای پژوهشی.