امروز:

22 تیر 1404 5:55 ق.ظ

دومین همایش ملی سواد رسانه ای و مدیریت فرهنگی

تاریخ های مهم همایش
مهلت ارسال مقالات
آخرین مهلت ثبت نام
برگزاری کنفرانس
برگزار کنندگان
مجلات علمی تخصصی

دبیرخانه دومین همایش ملی سواد رسانه ای و مدیریت فرهنگی علام می دارد: اساتید و پژوهشگرانی که مقاله ایشان مورد پذیرش کنفرانس قرار گرفته است؛ در صورت تمایل برای چاپ مقاله در مجلات علمی تخصصی با دبیرخانه کنفرانس تماس حاصل فرمایند.

  • مجله مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان
  •  مجله پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار
  •  مجله جهان نوین  
  •  مجله فرهنگی هنری گلبانگ
پوستر همایش
فایل های مورد نیاز
چالش معرفی رویداد
سایر کنفرانس ها

سومین کنفرانس ملی مدیریت رسانه و علوم ارتباطات

اولین کنفرانس سراسری آینده رسانه در عصر هوش مصنوعی و فناوری های نوین

سایت فلان

سایت فلان

سایت فلان

سایت فلان

سایت فلان

سایت فلان

سایت فلان

سایت فلان

سایت فلان

سایت فلان

سایت فلان

سایت فلان

سایت فلان

سایت فلان

سایت فلان

خبر تصویری

اهداف برگزاری

1- آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی پژوهشگران و جدیدترین روش و شیوه پژوهشی انجام یافته در مدیریت رسانه و مدیریت فرهنگی.

2- فراهم نمودن بستری مناسب جهت انتقال و ترویج دانش وتجربيات.

3- جلب توجه صاحب نظران و سیاستگزاران بخش های مرتبط به اهمیت رشته های مدیریت رسانه و مدیریت فرهنگی در جامعه.

4- تشویق و ترغیب محققان و کارشناسان و ایجاد فضایی مناسب جهت ارائه نتایج پژوهش ها.

5- ایجاد بستری مناسب جهت آشنایی، هم‌ اندیشی و تبادل اطلاعات بین دانشجویان، متخصصان و اساتید کشور با آخرین نوآوری‌ها و دستاوردها.

6- مهیا نمودن زمینه ای مناسب جهت بروز، رشد پی دی پی و استفاده بهینه و حداکثری از پتانسیل های موجود در میان اساتید، دانشجویان و فرهیختگان دانشگاهی.

7- توجه و دقت مردم و مسئولین عزیز به ضرورت انجام کارهای پژوهشی.